torsdag 11 oktober 2007

Hektiskt liv

Är I Stockholm sedan i söndagskväll. Lämnade Emelie hos min syster där jag också sov. Hektiska dagar, i måndags handledning i Tyresö från 10 på morgonen till 21 på kvällen, med avbrott mitt på dagen då jag åt och satt på Tyresö bibliotek och jobbade. Sov hos min mamma. Tisdag flög jag fram och åter till Åbo för sista BUS styrgruppsmötet. Hälsade på min vänner Torgny och Malena där jag och Emelie sov över. På onsdag morgon skjutsade jag Emelie till hennes praktikplats i Upplands Väsby och hade sen jag Kön spelar roll möte och lite jobb kring det, sen var jag på Fritidsforum och träffade Anna och FFs nya chef. Efter de träffade jag Margareta en timme och pratade livsstrategier. För att sen köra ut till Diana och jobba med vår text för en antologi om Öppen verksamhet. Idag ska Diana och jag jobba vidare med texten, sen ska jag träffa Åse på Demokrati akademin och planera lite och sen Marie min gamla vän. I natt ska jag sova hos min syster igen. Man blir expert på logistik : )

Inga kommentarer: