onsdag 5 november 2008

Dagarna går…

Var mycket fundersam om jag skulle åka på lägret i helgen, men ungdomarna behövde en vuxen coach och jag visste att behövde jag gå undan och vila så fanns det utrymme. Helgen get gick bra och även om det var intensivt så var det mycket energigivande att se och jobba tillsamman med ungdomarna. Idag har vi byggt upp ett lägerklimat och en lägerstruktur som fungerar så bra och som både innehåller att ha kul och att lära nytt.
Men väl hemma på måndagen så inser jag att jag måste hitta vägar att få tillbaks energin, promenerar med hundar och åsnor och försöker att ta det lugnt. Idag vaknade jag med en hemsk huvudvärk, så idag har det varit lätt att inte göra så mycket mer än att söka vägar för att bli av med huvudvärken. Hoppas på en bättre dag i morgon.

Inga kommentarer: