fredag 24 april 2009

Fritiden möjligheternas arena!

Två roliga och mycket intensiva dagar i Lycksele. Det är verkligen viktigt att "missionera" för kvalitet i öppen verksamhet och för kill- och tjejgruppsverksamhet. Ibland tvivlar jag på om det är värt att vara ute och föreläsa (de är läskigt att ställa sig inför större grupper och drar mycket energi) men det är alltid innan och precis efter. Sen med lite distans och när man läst utvärderingarna blir jag övertygad om att jag nog måste fortsätta lite till. : ) Utvecklingscenter i Västerbotten som den här gången var min uppdragsgivare är oerhört duktiga på utvecklingsarbete inom fritid. Gå in och titta på deras sida, där kommer det dessutom att finnas bildspel från mina föreläsningar inom kort.
Under den här resan fyllde jag 50 år, vilket jag bland annat ska fira i sommar, dels med Kaj på en ridresa till Portugal (en present från honom och barnen) då jag tänkte lära mig rida och dels på en sommarfest. Blommorna på bilden är från min kollega och vän Camilla, tack en fantastisk bukett och tack alla andra som hört av sig på olika sätt.

Inga kommentarer: