onsdag 2 september 2009

Nätverkande

Sitter i Solna och jobbar, med offerter, räkningar, kontakter och förberedelser. Ska ha ett möte på Demokratiakademin på eftermiddagen för att sen åka till Mariehamn för möte på Abf. Var på ett intressant och bra möte igår kväll med ett gäng feminister där vi bland annat diskuterade "Härskar teknikernas" användning. De är himla viktigt att komma samman och problematisera, reflektera och nätverka. Lätt att prioritera bort när det är fullt upp, men himla viktigt. De ska också bli spännande att se vad det nya nätverket Genusföretagarna kommer att utvecklas till, själv har jag inte så mycket tid just nu för det, men kanske framöver. På söndag har Feministakademin på Åland möte, det är också ett viktig nätverk för mig och nästa vecka träffar jag mina handledarkolleger när vi tillsammans har handledning på handledning, vilket också är ett viktigt nätverk för mig. Relationer och nätverkande är oerhört viktigt!

Inga kommentarer: